Das keyboard

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Srpen 13 09:02:25 CEST 2008

2008/8/13 Pavel Novotný <novotny.pp@atlas.cz>:
> Nevim zda nekdo z vas mel moznost si tuto uzasnou OLED klavesnici vyzkouset,
> ja ano a popravde pro bezne rutini psani to moc není, tlacitka nemaji
> ergonomicky tvar, chod klaves je takovy divny, asi dano elektronikou v
> tlačítku. Zkratka zajimavost, která vypada efektne na obrazku, mozna se hodi
> pro klávesnice na kterých se moc nepise, ale programovat bych na tom nechtel
> ani pokud bych ji dostal zadarmo.

No samozřejmě že ta klávesnice není určená na velký psaní. Totiž pokud
někdo doopravdy často píše, tak už dávno umí po paměti nebo všema
deseti a je mu jedno, co je na klapkách namalovanýho ;-)

No a abych věděl, že se shiftem se píšou velký písmena, na to taky
nepotřebuju displej v klapkách. Praktickou použitelnost vidim jen
pokud někdo na PC používá několik různých znakových sad (tj. latinku,
bukvy, rozsypanej čaj atd.). Ale i to by se nechalo vyřešit mnohem
levnějc - když už nestačí dvojí potisk, tak holt mít ve skříni / na
stole několik klávesnic ;)

BTW, mě napadá jinej princip, co svítit na klávesnici něčím shora?
Prostě mít "blank keyboard", nejlíp asi šedou nebo bílou (na černým by
to bylo asi blbě vidět) a projektor by ty znaky vykresloval. Jen by to
chtělo nějaký orientační body, aby to svítilo na správný klapky.

P.K.