RE: Das keyboard

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Srpen 13 08:26:06 CEST 2008

To s temi patenty mi pripomnelo jak si fyzik pan Feynman nechal patentovat letadlo
s atomovym motorem a ten patent prodal vlade USA za jeden dolar:-)

A k tem klavesnicim - nevymyslel uz nekdo klavesnici s kontakty podobnymi tem
co se pouzivaji na ruznych samohrajkach?
Tam se snima nejen ktera klavesa je stisknuta ale i jak moc se do ni trisklo
a podle toho se vyloudi zvuk (nebo pazvuk).
U pocitacu by se to mohlo pouzivat na zjisteni jestli programator je frikulin nebo
jestli ho neco na5ralo.