RE: Das keyboard

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Středa Srpen 13 00:19:05 CEST 2008

> PS: Kdysi dávno mě koncept takové klávesnice taky napadl, jenže tehdy
> neexistovala žádná rozumná technologie, která by tohle zvládla. Docela mě
> naštvalo, že mně ten nápad někdo "ukradl". :)

Vidíte, kdyby jste bydlel v USA a nechal si ten "nápad" patentovat, tak teď ty Rusy můžete honit po soudech a třeba by jste něco vysoudil :-) Jen USA je země neomezených možností, kde si můžete patentovat každou kravinu. Největší bžunda je v tom, že můžete patentovat i věci, které jsou sice přímočaré, ale protože zatím není technologicky schůdné, tak se na to rozumný člověk vybodne. No a až technologie dozraje, tak ti rozumní lidé zjistí, že po nich vykukové chtěji peníze za porušování jejich patentů.

A protože jsem právě v zemi neomezených možností a v naší firmě po mě chtěji patenty a dávají za ně premie, asi nějakou takovou kravinu taky brzo vyprodukuju.

Vojta Bubník