Das keyboard

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Srpen 13 00:16:28 CEST 2008

Maximuse pamatuju, ze byl v par casopisech, ale ta verze Tactus je pro
mne novinka. Ciste softwarova realizace klavesnice co by velkeho touch
LCD nebo OLED displeje mi prijde relativne lehce realizovatelna a navic
muze byt klavesnice casti pracovni plochy. No co si prat vic?
Otazkou je jak dopadne ergonomie, ale kdyby se po stisku klavesy
spustila nejaka animace pripominajici stisk klavesy, popripade nejaky
zvukovy  signal ze jsem neco stiskl, tak bych si na tom klidne ruce
dolamal, za to by to stalo.  :-)   Kdyby byla SW podpora skutecne
propracovana, tim myslim ze by se tlacitka dynamicky reorganizovaly
(nejen prepis popisku tlacitka, ale i zmena tvaru, velikosti a pozice),
tak by to celkove nemuselo vychazet zas tak spatne.

Tosa

PS: Tak jo no, prestanu se koukat na filmy jako Minority Report a snit o
holograficke pracovni plose. :-)