Kamera a receiver

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Úterý Srpen 12 22:54:41 CEST 2008

ad2.
Z vysokeho kopce na vysoky kopec ano bez problému, pri prime viditelnosti a
dobre antene.
Z maleho kopce na maly kopec ne.
Jen je tezko definovat kdy uz je kopec dostatecne maly aby to nefungovalo.
Takovy dosah jedine mobil, nebo prevadecovy provoz, ale ten snad u cb neni
povolen.
Petr

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 12, 2008 10:19 PM
Subject: RE:Kamera a receiver

ad2) podlemeho neexistuje, presneji pokud chcete rucku, provozovanou v
souladu s povolenim tak ne. CB je 27MHz s frekvencni modulaci a max vykonem
4W, to proste nemuze fungovt ,ani priblizne, na vami uvaden zdalnosti.
Nicmene znam par maniku,kteri kidne v CB zhavi drat i 100W :-)

>Zdravim pritomne
Kolega shani nasledujici veci a proto se ptam zde zda neco existuje:

1. Ma kameru ktera ma S-Video vystup a chtel bych nejaky miniaturni
receiver, ktery nahrava obrazky pri pohybu na flash kartu, pripadne jinou .
Kamera je klasicka CB zabudovana ve sloupku u domovnich dveri, recevier
by mel umet budto periodicky snimkovat, nebo nejlepe i detekovat pohyb
(nebo byt opatren nejakym tresholdem treba pro PIR).
2. CB rucni radiostanici s dosahem 30 - 40km, je to realne ? Existuji
takove ?

Mockrat diky za tipy.
LK