TC65 prenos dat a filesystem

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Úterý Srpen 12 20:15:08 CEST 2008

To je dost obvykle.
Ja si vylamal s TC65 zuby na Oxymatu od Siemense a nejakem silenem
programu k nemu ... ten ocekaval tak kratke timeouty na sve pozadavky,
ze nebyla sance pri pruchodu s Javou prizpusobit. Pridal se k tomu navic
problem, ze nebylo jak urcit  zacatek a konec prenasenych dat (nebyl
protokol). Proste fiasko.

Ted je uz mame specifikaci a delam na tom znovu. Snad se to uz podari.

Oja