Das keyboard

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Srpen 12 18:16:36 CEST 2008

... a samozrejme to ten Rus nevymyslel, podobne som videl v nejakom programe ako predvadzacku nejakej pocitacovej firmy v Japonsku (samozrejme s japonskymi znakmi meniacimi sa podla aktualneho "shiftu") asi tak pred 15 rokmi (akurat tie displaye boli CB a nie farebne). Zrejme sa to vsak nevyrabalo, aspon som o tom nepocul.

wek