Das keyboard

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Úterý Srpen 12 17:10:00 CEST 2008

Na tom není nic divneho, ja také rozebral klavesnici na klávesy a celou ji umyl (hodil jsem to vsechno na pul hodiny do horke vody se saponatem, kde jsem tech cca 100 klapek parkrat promichal a vsechno se krasne odmocilo). A vypada jako nova... Ale je to klávesnice od HP, která ma jako zaklad 2mm plech pod celou klavesnici a bylo mi lito ji vyhodit, protože fungovala i po peti letech uplne v pohode, akorat ze byla trochu zašpiněna.