Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Srpen 12 12:09:44 CEST 2008

Moc pěkný článek :-) Ale není třeba chodit na různé sajty, článek "Auta na
vodík i na vodu" vyšel také v časopise Technik (číslo 7, str. 31), který
vydává Economia (vydává třeba Hospodářské noviny), zde je internetový
přepis: http://technik.ihned.cz/c1-25968180-auta-na-vodik-i-na-vodu .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel