Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Úterý Srpen 12 11:25:51 CEST 2008


Citace z článku:

"Norco však už za tři týdny po spuštění tohoto vzrušujícího projektu požádala o vrácení zapůjčených nerezových dílů, a tak byli nuceni uvést vše do původního stavu. Tehdy se Joe pokusil sestavit úplně nový typ článku z PVC trubky a série diskových nerezových elektrod. Tato konstrukce je dnes označována jako "Mark 2". Moc dobře ale nefungovala. Joe tehdy přisuzoval špatný výkon nadměrnému tlaku plynu. Článek se za provozu rozpínal o více než dva centimetry a výkon motoru byl takřka nekontrolovatelný. Joe dospěl k závěru, že pro optimální výkon musí být článek i trubice přenášející plyn do motoru z pevných materiálů." 

Je to z Cimrmana - potažmo z Zeppelina - "konstrukce vzducholodi musí být tuhá..."

Vážně se to nedá číst.


L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of aze
Sent: Tuesday, August 12, 2008 10:19 AM
To: HW-news
Subject: Re: Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Hezké povídání, takové lidské, emcyklopedické, jako z WM magazínu.
Hlavně kapitola "Kde jsou problémy?". Jako u většiny takových převratných vynálezů, jsou zásadní.
Tady se píše, že "Mechanici po letu nádrž doplnili. Běžnému motoristovi by se asi často lít vodu do auta nechtělo." To je argument jako noha.
Někde mám článek o problémech provozu motorů na vodík. Asi tak 4 strany A4 blábolů, s výsledkem, že největším problémem je, že rezne výfuk...
A když se tito vynálezci začnou odvolávat na výzkumy NASA a nějaká jména či vědecké zprávy z poloviny 20. století, je to jasné.
V závěru článku čteme: "Můžeme říci, že auta na vodu sice jezdit mohou, ale je to na nic."
"Z dokumentů přímo čiší historie (míněno pozitivně).".
???
Auto a motory na vodu jsou zde. Hezké čtení :))) http://www.mwm.cz/index1.php?make=rubrika&idr=68&pjmeno=&kredit=&p1=
AZE




Další informace o konferenci Hw-list