Das keyboard

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Úterý Srpen 12 10:35:49 CEST 2008

Das keyboard má mechanické spínače, jejichž odpor je pro každou skupinu
kláves jiný - podle prstů, kterými se mačkají.

Ale hlavně, je to klávesnice, která vydrží spoustu let a zachová si při
tom svoji kvalitu, je rozumně veliká, těžká a navíc, musí krásně klapat.

Kvalitní klávesnice se opravdu těžko hledá. Dobré jsou některé herní,
ale nechci zbytečné multimediální klapky. Pak se vyskytují dobré
klávesnice, které někdo zabil nesmyslnou změnou kláves. Třeba klapka
delete, zabírající místo pro insert, který tam není, otočení skupiny
kláves home-end-page... o 90 stupňů.

Vrchol uchylnosti byla klávesnice, která měla pod klávesou delete
klávesu power-off. To už snad úplně zmizelo ze světa, ale pořád mě
zajímá, jak to mohlo někoho napadnout.

Pavel Krafčík