Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

aze azehw@volny.cz
Úterý Srpen 12 10:27:36 CEST 2008

Prý jich bylo 25.000.
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafčík" <hw@pjk.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 12, 2008 9:24 AM
Subject: Re: Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT
poplatky!!!

Zdravím

podle mě to při své hladovosti přehnali a překombinovali tak, že se lidi
vzbouřili. Jako podraz mi připadá i to, že v dopise byl pevný datum
splatnosti a posílali to uprostřed léta, kdy je dost lidí mimo domov.

Zajímalo by mě, kolik stál jeden takový dopis. Podle ceníku České pošty
by mě takový dopis stál 26 Kč. Kolik může stát při použití hybridní
pošty a při takovém množství? Těch 14000 špatně zacílených zásilek
muselo stát docela balík.

Pavel Krafčík