[OT:] ELNEC programatory a podpora On-Chip Debugging (OCD) - anketa

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Srpen 12 09:54:50 CEST 2008

Dobry den,

   dakujem velmi pekne za nazor. Co sa tyka DebugWire, zatial je tento
protokol interny len pre Atmel (uvidime ci ich dokazeme presvedcit aby
sme nemuseli reverzovat). Ako som uz pisal, uvazuje sa o debugging-u v
rozsahu JTAG ICE mkII. Ked uz mate mkII, tak pre Vas by bolo mozno
zaujimave, ze by ste usetril pri prechode napr. na PIC neakych 100$ za
original ICD2, a dalsich mozno 100$ za zelezo na ARM. A ked by ste
nemal mkII, tak kolko? tusim to je 290$? Suma sumarov, pre sirsie
zameraneho vyvojara (co vyraba, a nema cas vyrabat si nastroje) je to
uspora okolo 400-500$.

V kazdom pripade, este raz dakujem za nazor.

S pozdravom
Slavomir Tomascik
ELNEC s.r.o.