Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Srpen 12 09:34:03 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 12.8.2008 od Pavel Krafčík:

> Zajímalo by mě, kolik stál jeden takový dopis. Podle ceníku České
> pošty by mě takový dopis stál 26 Kč.

26 Kc je jen zakladni doporucena zasilka standard. Jeste je treba
pripocitat 6 Kc dodejku a 6 Kc do vlastnich rukou. Takze celkem je to
38 Kc za postovne. Plus obalka, potisk papiru uvnitr, potisk obalky a
distribuce zasilky.

> Kolik může stát při použití hybridní pošty a při takovém množství?
> Těch 14000 špatně zacílených zásilek muselo stát docela balík.

Jenze to je o tom, ze Ceske televizi to je uplne fuk, kolik zaplati
penez. Z jejich to totiz neni. To jde z nasich penez. Z ciziho krev
netece, vsak to znas.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem