Uz mozeme jazdit na ???

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Srpen 12 08:49:18 CEST 2008


Není to dusik, ale oxid dusný N2O, zmamy jako rajsky plyn nebo chceteli plyn do slehačky v USA pouzivaji i zubari jako anestetikum. Plyn se vstrikuje do sani, napad pochazi z nemeckých letadel, kde se pouzival pod oznacenim GM-1 pro zvyseni vykonu ve vekych vyskach napriklad stroje Focke-Wulf.

N2O se pri teplote 296C rozpada na N a O, pricemz kyslik nasledne zbysuje okysliceni smesi a tim prispiva k lepsimu horeni a N se pri expanzi prudce ochlazuje, cimz opet zvysuje ucinnost spalovacího procesu (udava se ochlazeni o 15-30C pricemz ochlazeni o 4C zvysuje vykon o 1%) pri pouziti N2O lze podle davkovani zvysit vykon o 25-35% coz u takoveho 200kW motoru uz dava celkem slusny vykon navic 


-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of pavlp pavel
Sent: Tuesday, August 12, 2008 6:53 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Uz mozeme jazdit na ???

Viděl jsem v jednom americkém filmu o tuningářích jak pořádali závody svých dregstrů, když chtěli okamžtě zvýšir výkon tak měli v autě bomby snad z dusíkem či co to bylo a hnali to do motoru, nepochopil jsem proč, když to byl nehořlavý plyn, ale možná proto že to bylo jen v  americkém filmu.

-------------------------------------------------------
vývoj software   http://visualprog.cz


>---------------------------------------------------------
>Od: Tomáš Koželuh
>Přijato: 11.8.2008 23:52:33
>Předmět: RE: Uz mozeme jazdit na vodik :-)
>
>A kromě toho tento problém jde elegantně řešit použitím klasickýho turba
>
>nebo kompresoru nebo jejich kombinace, takže proč vymýšlet něco, kvůli čemu
>
>by se musel předělat celý motor, aby to vydržel, když už tady řešení je a
>
>bez problémů splňuje emise...
>
>
>
>> -----Original Message-----
>
>> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
>
>> Behalf Of gatilo
>
>> Sent: Monday, August 11, 2008 11:43 PM
>
>> 
>
>> auto u ktereho by bylo treba generalkovat motor po kazdem prudsim
>
>> seslapnuti plynu asi nebude prilis velke prodejni terno.
>
>> Pokud pilot na Spitfieru nebo Hurricanu pouzil "vodni forsaz", musel
>
>> to po pristani nahlasit a motor sel na generalku. Tedy, nekde sem to
>
>> cetl, tak to nemusi byt pravda.
>
>
>
>_______________________________________________
>
>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>
>Hw-list@list.hw.cz
>
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>



__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3347 (20080811) __________

Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.cz
 

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3347 (20080811) __________

Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.cz
 




Další informace o konferenci Hw-list