Uz mozeme jazdit na ???

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Srpen 12 08:27:47 CEST 2008

praga v3s :-)

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Snehulak
Sent: Tuesday, August 12, 2008 8:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: Uz mozeme jazdit na ???

Ostatne takhle se uz startovaly legendarni tatry V3S . Bud N2O nebo i eter se dal pouzit .

snehulak

2008/8/12 Radek Sztwiorok <sztrad@gmail.com>

	Pokud to byly dragstry tak tam se pouziva jako palivo nitrometan CH3NO2 coz
	je kapalina.
	Pokud to byly tlakove lahve tak se jednalo o oxid dusny N2O(rajsky plyn).To
	funguje tak ze se pridava primo pred klapu do vzduchu a auto jede na
	normalni benzin.N20 ma takovou zvlastni vlastnost ,pusobenim teploty nad
	600° se rozklada na molekularni dusik a atomarni kyslik a tim pusobi jako
	silne oxidacni cinidlo.

	Radek