Uz mozeme jazdit na ???

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Úterý Srpen 12 06:52:57 CEST 2008

Viděl jsem v jednom americkém filmu o tuningářích jak pořádali závody svých dregstrů, když chtěli okamžtě zvýšir výkon tak měli v autě bomby snad z dusíkem či co to bylo a hnali to do motoru, nepochopil jsem proč, když to byl nehořlavý plyn, ale možná proto že to bylo jen v  americkém filmu.

vývoj software   http://visualprog.cz