[Fwd: OT: [ KOMERCIA ] - vrtaky do DPS]

oklovap oklovap@gmail.com
Úterý Srpen 12 05:52:36 CEST 2008

Nejak blbol vcera gmail, takze znova...

mp

----- Pôvodná správa -----
Predmet: 	OT: [ KOMERCIA ] - vrtaky do DPS
Dátum: 	Mon, 11 Aug 2008 23:55:58 +0200
Od: 	oklovap <oklovap@gmail.com>
Pre: 	hw-list@list.hw.cz

Vazeni priatelia,

pri zabezpecovani vrtakov pre firmu sa nam podarilo zohnat tvrdokovove
vrtaky (karbidy volframu)
vo vybornej kvalite a prijemnej cene.
Na zaklade toho, ze najst dodavatela nebolo az take trivialne, ako som
si predstavoval, mam za to,
ze sa to v nasich koncinach bude hodit viacerym a preto sme vrtaky
zaradili do nasej ponuky.
Ponuka, ktora je zaroven aj takym malym prieskumom trhu je v pdf formate
na stiahnutie
tu (206kB) http://www.sendspace.com/file/6guixa .

Ak mate zaujem, prosim reakcie sukromne, alebo na kontakty uvedene v
ponukovom letaku.
Momentalne je k odberu na sklade mnozstvo na par desiatok tychto sad.

marián pavolko

To Admin: Ak som si dovolil privela, ospravedlnujem sa a dutku prijimam.