[OT:] ELNEC programatory a podpora On-Chip Debugging (OCD) - anketa

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pondělí Srpen 11 23:33:41 CEST 2008

Dobry vecer vsetkym,

   kedze bude tato tema ladena komercne, uprednostnil som
oznacenie ako OT. Ak dovolite, prejdem k veci.
   Mnohi z konferencie poznaju nase programatory, a asi s nimi
aj pracuju. Vznikla myslienka urobit podporu pre On-Chip
Debugging s pomocou nasich ISP programatorov, a ich integracia
do roznych vyvojovych nastrojov. Na zaciatku by bola
pravdepodobne podpora pre AVR Studio (JTAG na urovni mkII),
neskor PIC a ARM. To by malo pokryt to najrozsirenejsie v nasich
koncinach, a nahradit na stole viacero specializovanych
zariadeni jednym.
   Chcel by som tymto poprosit, ak by vam to neprekazalo a mate
chut, vyjadrite sa, ci by to bolo prinosne. Odpovede pripadne na
privatny mail, nech nezahlcujeme konferenciu.

Dakujem za odpovede.

S pozdravom,
Slavomir Tomascik
ELNEC s.r.o.