Uz mozeme jazdit na vodik :-)

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Srpen 11 23:22:26 CEST 2008

 11.8.2008, 23:14:40

Tedy, ten pokles ucinosti taky nevim jiste, mozna jsem se nechal
prilis unest sedivou teoriji (ucinnost Carnotova cyklu).

Dalsi moznost jak poleze vykon nahoru i pri zmensovani ucinnosti
je to, ze vlivem vetsiho tlaku ve valci, probehne jeden cyklus
rychlej, tedy polopaticky receno, vstrikovanim vody se zvysi otacky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz