Uz mozeme jazdit na vodik :-)

aze azehw@volny.cz
Pondělí Srpen 11 23:21:57 CEST 2008

Z této diskuze mám dojem, že ve vyvojových laboratořích automobilek sedí
samí pitomci, kteří nesledují převratné myšlenkové pochody a vynálezy
amatérů....
Nebo si někdo myslí, že kdyby nějaké vstřikování vody mělo praktický význam,
že by se toho někdo nechytil?
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 11, 2008 11:00 PM
Subject: Re: Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Aha, teraz mi docvaklo to "viac zmesi - viac paliva - viac energie za ten
isty cas". No, neviem ako je to v skutocnosti a verim ze ide dosiahnut aj
toto aj to ochladenie vyfukovych plynov (vo vhodnom okamihu samozrejme),
mozno aj dokonalejsie spalovanie.... Ale jednoduche to nebude, a jednoznacne
vyhodne asi tiez nie, inak by uz po tom niekto skocill...

wek