Re:TC65 prenos dat a filesystem

Delphin delphin@post.cz
Pondělí Srpen 11 17:41:29 CEST 2008

> zkusim to napsat jeste jednou. Mam aplikaci v TC65 ktera ma pres GSM
> na vyzvani sypat data do programu na vzdalenem PC. Ta aplikace v PC
> je komercni produkt, nelze ji zmenit ani se podivat jak je napsana.
>
> Protokol prenosu je vcelku jednoduchy - hlavicka, data, ukonceni a checksum.
>
> Problem nastane kdyz jeden blok dat dojde do aplikace v PC rozdelen (v
> case) na vice casti. On ten PC program si tam "nejak" prida znak "konec
> bloku" ktery zapocte do checksumu. Ale ja netusim, ze data nedojdou
> vcelku a on si tam neco prida a tudiz mnou vygenerovany checksum mu
> [...]

Pochopil jsem to obracene, ale problem zustava stejny, proste na TCP nemate moc sanci ovlivnit to, jestli data prijdou v kuse nebo po castech. Mate na vyber:
1) Jestli je to komercni produkt, tak zcela jiste jde dohledat autor/firma, otriskat jim to o hlavu log z Wiresharku a pozadovat bezplatnou opravu.
2) Napsat si na PC proxy, ktera bude pozadavky zachytavat, ucesavat a pak je programu preda najednou. V ramci PC by to melo fungovat najednou, bez rozsekavani.
3) Napsat si na PC prekladac, ktery bude komunikovat s Vami Vasim specifickym protokolem a s programem se spoji lokalne, melo by to opet fungovat bez rozsekavani.