Chyby v MPLAB 8.02

j s jarin.hw@gmail.com
Pondělí Srpen 11 15:14:31 CEST 2008

Ja som tych chyb uz tiez mnoho nasiel, ale nakoniec sa takmer vzdy
ukazalo, ze tie najdene chyby su vo mne ;-)

Vyhlasovat vysledky simulacie, odlisne od Vasho ocakavania, za chybu
je dost odvazne tvrdenie, zvlast ak su takto vagne a letmo popisane.
Okrem toho, ze je vzdy vhodne drzat si aktualnu verziu MPLAB-u, skuste
blizsie popisat tie chyby, podlozit ich vysledkami simulacie a
zdrojovymi kodmi. V takej forme, v akej je formulovany Vas prispevok,
neexistuje nijaka konstruktivna odpoved.

J.S.