Uz mozeme jazdit na vodik

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Pondělí Srpen 11 13:26:22 CEST 2008


Jestli se nepletu tak v soucasne dobe pouziva vstrikovani vody treba Subaru 
na forsaž.Pokud si dobre vzpominam tak pridani vody  snizuje teplotu a tlak 
kompresniho vzdvihu a tim i se zmensi ztraty motoru.
Krom jineho se da vodou i pekne vycistit motor od karbonu ale to pri 
pridavani vetsiho mnozstvi.
Nevim nepsal-li to uz nekdo zase mi ty zpravy chodi jak chteji.
Radek
----- Original Message ----- 
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 11, 2008 1:04 PM
Subject: Re: Uz mozeme jazdit na vodik


Blbost to urcite neni - jak zde nekdo psal za 2.svetove valky to Nemci
pouzivali u svych motoru (vstrikovani) - vyrazne to zvysovalo vykon a
opravdu vyrazne snizovalo zivotnost - to ero na to nesmelo letet dele
nez nekolik minut.

Radek Vicek

kral.j@centrum.cz napsal(a):
> O přisávání vody do směsi jsem se poprvé dozvěděl někdy kolem roku 65 od 
> svého otce. Ten někdy na začátku padesátých let dělal v nějakém 
> "výzkumáku" v Praze a tam se tím zabývali. Výsledkem prý bylo zjištění, že 
> je to blbost.
> Král
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 




Další informace o konferenci Hw-list