Jak připravit dům pro řídící systém?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Srpen 11 11:33:51 CEST 2008

On Mon, 11 Aug 2008, Milan Horák wrote:

> Zdravím,

> Tlustší krk je prosím jaký průměr? Počítal jsem, že budu tahat krky s
> vnitřním průměrem 15 - 20mm, pokud to bude možné.

Zvazte pouziti takovych tech ohebnych hladkych trubek. Delaji se na to
kolinka i spojky. Jsou hladke takze ty kabely dovnitr docela jdou a hlavne
maji velmi tenkou stenu takze pomer vnesi/vnitrni prumer je velice
priznivy. Kdyz date do zdi 22mm husi krk tak se zda byt velky, ale dovnitr
se vejde jeden CYKY kabel a dalsi uz jen ztuha.