Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Srpen 11 09:37:48 CEST 2008


Mnohem účinnější by bylo, kdyby proháněl ve velmi tenké trubičce obklopené 
neodymy palivo, kde se depolarizují molekuly vody. Ta účinnost by se zvedla 
o nějaké zanedbatelné promile, kdežto tady musí jenom tratit. Ještě by se 
dala zvednout, kdyby měl úpravu pro závodní motory a jezdil i na vodu - tedy 
do sání by přimíchával přesně dávkované množství vodní mlhy podle teploty 
motoru (musí být přehřátý ale ne zas moc, to co dělám s warbecem, že když 
zaprší, tak se z povrchu kapoty line pára, by tomu už asi moc nepomohlo - 
mimochodem, takto přehřátý warbec má spotřebu lehce nad 6L/100km, přesně to 
nevím, měl jsem v tom ještě několik studených jízd, ale byl jsem celkově pod 
7L/100km - tedy tátova zkušenost do K.Varů za 6,1 není tak daleko od reality 
ani po 25 letech).

----- Original Message ----- 
From: aze

Mam znameho, neunavneho vynalezce Perpetua mobile (oni tomu ale tak 
neříkají). MEG a podobně. No a letos na jaře přifrčel s Favoritem, kde měl 
něco takového, nádobku, nějaké 2 elektrody, proud to bralo kolem 3A a 
kyslíkovodík vedl do sání notoru. Prý to bude úžasné....




Další informace o konferenci Hw-list