LHC, prvy zvazok, juhuuuuu :-)

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Neděle Srpen 10 20:38:23 CEST 2008

To rozhodně ne (alespoň z mé strany), spíš by mě zajímalo, až se čeští
politici začnou kasat tím, jaký úspěch, na kterém se SAMOZŘEJMĚ česká
VlÁDA podílela, nám to zajistili, kolik desítek tisíc to z NAŠEHO
rozpočtu skutečně bylo. Taktéž by pro mne byl zajímavý údaj např. o
průměrné mzdě nebo ceně energie, jakou při jednom odpalu středisko spapá. ;)

T.V.