Aritma 0516

Draxal Miroslav evik@mbox.vol.cz
Neděle Srpen 10 19:32:46 CEST 2008

Dobry den,
Neda se vystavit ten manualek nekam na net? Asi vic lidi ma o nej zajem.
MIRA

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of David Mensik
Sent: Saturday, August 09, 2008 12:12 AM
To: 'HW-news'
Subject: Aritma 0516

Zdravim,
Takze jsem dostal manualek k Aritma Colorgraf A0516. Kabel jsem zapojil
dle popisu. Zase nic - sviti ERROR ledka.

Nicmene pak jsem to rozchodil - port musi byt otevreny a az potom se
musi Aritma zapnout.

Pak to jede v pohode, do doby nez se port zavre. Pak uz zase
nekomunikuje a sviti ERROR ledka. Nevite cim by to mohlo byt?

Pochopitelne se vyskytl problem s fillpads - zaplni totiz dirky na
vrtaky - a CAM Processor neumoznuje pro HPGL tuhle "blbinu" vypnout.

Ozon.