Menic pro solar.

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Pátek Srpen 8 21:29:01 CEST 2008

Ano , zatím běží solár naprázdno, pokud jsou aku nabity, to by se mělo změnit a ihned by přepl PLC síť a napájel by se daný okruh.

Jen nevím, jestli by ta umělá plynatost olověných aku neměla alespoň nějaký čás, třeba hodinu, probíhat k tomu kdyby se někdo vyjádřil, taky jestli je u olova důležité, na životnost VRLA akumulátorů, vybíjet až na 22V, protože nabitý po přepnutí má okolo 27V a než se začne nabíjet má cca 25V, jestli by se teda neměl nechat až k těm 22V. Jenže pak škoda promarněného dne.

vývoj software   http://visualprog.cz