DS18B20

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Pátek Srpen 8 20:43:31 CEST 2008

Díky za poskytnuté rady. Nejcennější byla ta, že se vysílá od LSB, protože jsem to měl opravdu obráceně. Zatím jsem s tímto čidlem dělal jen s použitím ATmega8, přičemž jsem program jen upravoval z jiné aplikace. No a tohoto jsem si prostě nevšiml. Nerad bych si naběhl, ale i v datasheetu je napsané, že čtení se děje od LSB, ale o zápisu tam nevidím napsané nic. Pokud jsem slepý, omlouvám se.
Tak musím předělat časování jednotlivých bitů. Čidlo nebude ovládané z MPU, ale ze stavového automatu v FPGA.
Král