Re: Nabíječka Motorola

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pátek Srpen 8 16:41:42 CEST 2008

Kdybych si mel tipnout, tak bych rekl, ze ocekava nejakou napetovou
uroven na nejakem datovem dratu (v zarizeni byva pull-up na D- a podle
nej host pozna, ze se pripojilo zarizeni - tak neco na ten zpusob,
treba vcc na D+). Teda za predpokladu, ze ten zdroj opravdu da 5V
(neni mekky) a je pripojeny na spravne piny... :)

KR