Program na generovani sumu

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Srpen 8 15:13:09 CEST 2008

No vidíte, kdybyste si udělala analogový syntezátor, fungoval by i bez
počítače a zvuk byste si snadno a rychle nastavila čudlíčkama. Možná
kdybyste zapátrala, najdete řešení pro csound, tady k němu je dokonce GUI
http://downloads.zdnet.co.uk/0,1000000375,39370162s-,00.htm.

Když zapátráte tímto směrem, budete to mít i vědecky podložené, csound je
klasika.

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>

    jsou to reseni hezka, lec neumeji to, co potrebuji. K tomu gnaural
je jeste potreba nejake dalsi knihovna, ale to tam je popsane. A z toho
jejich houkani a bublani bych brzo chytila nerva.Zkousela jsem, neni to ono.

    A Windows mam v poradku a v kondici, vsechno mi dobre slape, krom
tehle programu a to jsem je zkousela na nekolika ruznych instalacich a
porad je to stejne.

    Moc dekuji, asi zanecham pokusu a budu mi klid :-(