[OT] RC modely vrtulniku, elektricky pohon moznosti vsspalovaci pohon$?0000

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Čtvrtek Srpen 7 21:08:06 CEST 2008

To zas tolik nevadi, na vrtulnik je potreba vic pozornosti a vydrzete se
soustredit vic jak 10 min taky neni uplne jednoduche a narusta riziko rany.
Pokud ma nekdo pocit ze musi byt ve vzduchu dele, tak si poridi 2 (nebo 3)
sady.

PK