Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 7 18:10:42 CEST 2008

Ja myslim ze je v poradku, ze se CT o tohle stara a ty poplatky se
snazi, at se to nekomu libi nebo ne, vybrat. Ted nepolemizuju o tom,
jestli je to takhle spravne nebo ne a treba by nemela byt televize
financovana jinak. O tom uz se taky mluvi leta a nic.

Jen me fakt nasira tohle buranstvi, tahle zpupnost, tahle svinarna, jak
jste psal. Proste kdo se chova jako hajzl, cpe se dopredu, tak vitezi a
je king - medialni hvezda (co jich vsude je). Nejaka slusnost a ferove
jednani se asi nenosi. A to jsem CT donedavna fandil. Je dobre ze se to
tak rozmazlo. Maji nyni z ostudy kabat.

MH