Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 7 17:43:47 CEST 2008

Zrovna dneska jsem si ten dopis vyzvedl taky. Reakce uz tedy neni nutna.

Chapu, ze CT se snazi poplatky vybrat podle zakona. S tim souhlasim, ale
se zpusobem, jakym to delaji ZASADNE NESOUHLASIM. Je to banda idiotu a
neumetelu. A ten advokat taky, totalni blb. Zajimalo by me kolik z tech
25 000 lidi to zaplatilo. Me kdyz prijde neco takoveho jako obycejnemu
cloveku, tak fakt nevim co s tim. Ti idioti obeslali 25 000 lidi a pak
posadi 6 zenskych na infolinku, aby to resily.

Napsal jsem jim svoje rozhorcene stanovisko na:
- www.ctprirazka.cz
- dal jsem jim to do policka na webu
http://www.ceskatelevize.cz/ct/kontakty/index.php
- info@ceskatelevice.cz - coz je, jak nyni zjistuji, stejne jako vyse (v
tom svem rozhorceni jsem to ani nepostrehl)
- jiri.janecek@ceskatelevize.cz - aspon podle jejich navodu by to melo dojit

Ted jsem si vzpomel, ze jsem pred 15-ti lety opravil asi trem babkam u
nas na vesnici jeste cernobilou televizi. Ted abych se CT omluvil ...

MH

PS: I tak dekuji vsem zde i jinde, kteri to "rozmazli", ze mam o starost
mene.