Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Srpen 7 10:32:58 CEST 2008

> No me spis zaujala ta moznost prispet panu advokatovi nejakou drobnou
> minci (treba 10hal) prevodem z uctu. Z Mbanky me to nic nestoji a v
> tom
> dopise mi poslal i me osobni variabilni cislo a jeho ucet. Skoro mam
> sto
> chuti mu to poslat a pak jej pozadat ze doslo k omylu pri prevodu zda
> by
> mi tu castku nevratil na ucet zpatky. ;-)

	To asi nebude fungovat. Blisty nedávno na toto téma prováděly nějaký průzkum a většina bank jim řekla, že pokud by poplatek za příchozí platbu překročil připsanou čásku, tak operaci neprovedou, resp. provedou, ale nestrhnou si víc, než činila ta částka.
	Většina znamená, že některé banky jim neodpověděly a některé řekly, že to posuzují inviduálně.

			Aleš Zíka
			http://results.cz