Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Pajpach pajpach@katedrala.net
Čtvrtek Srpen 7 09:49:45 CEST 2008

Haha, tak pozor, zmena.
Je tu prvni "vlastovka" pan advokat zacal dopisy posilat i do firem, ktere s
vyrobou ani opravami nemaji nic spolecneho, pouze vyuzivaji pocitace :-)
Upozornuje, ze "prijimac je i pocitac s televizni kartou" kterou samozrejme
ani v jedne kancelari nemaji :-)
Tak jsem jim poradil jak reagovat na zaklade tohoto zajimaveho vlakna :-)

S pozdravem
Pajpach

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 07, 2008 9:36 AM
Subject: Re: Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT
poplatky!!!

No me spis zaujala ta moznost prispet panu advokatovi nejakou drobnou
minci (treba 10hal) prevodem z uctu. Z Mbanky me to nic nestoji a v tom
dopise mi poslal i me osobni variabilni cislo a jeho ucet. Skoro mam sto
chuti mu to poslat a pak jej pozadat ze doslo k omylu pri prevodu zda by
mi tu castku nevratil na ucet zpatky. ;-)

Musim zjistit kolik si uctuje Raiffeisenbank a.s. za prichozi platbu.
Pak bych to opravdu mozna pustil na nejake forum nebo diskuzi...

Paradoxne jsem mel vcera vecer docela dobrou naladu - je celkem dobre
videt, ze ma internet silu - kdyby ho nebylo tak by tech napalenych co
zaplati bylo rapidne vic. Je nejvyssi cas prijmout nejaky pokrokovy
zakon o shromazdovani se na internetu.

Radek Vicek