Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 7 09:36:43 CEST 2008

No me spis zaujala ta moznost prispet panu advokatovi nejakou drobnou
minci (treba 10hal) prevodem z uctu. Z Mbanky me to nic nestoji a v tom
dopise mi poslal i me osobni variabilni cislo a jeho ucet. Skoro mam sto
chuti mu to poslat a pak jej pozadat ze doslo k omylu pri prevodu zda by
mi tu castku nevratil na ucet zpatky. ;-)

Musim zjistit kolik si uctuje Raiffeisenbank a.s. za prichozi platbu.
Pak bych to opravdu mozna pustil na nejake forum nebo diskuzi...

Paradoxne jsem mel vcera vecer docela dobrou naladu - je celkem dobre
videt, ze ma internet silu - kdyby ho nebylo tak by tech napalenych co
zaplati bylo rapidne vic. Je nejvyssi cas prijmout nejaky pokrokovy
zakon o shromazdovani se na internetu.

Radek Vicek