moj prispevok na temu plagiatorstvo...

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Srpen 7 09:10:05 CEST 2008

tak sa pridavam ku kolegom, ktorym kopiruju ich pracu, aj ked okopirovat
hardware predsa len vyzaduje viac usilia. Na idnes som nasiel odkaz na
sluzbu http://www.copyscape.com/ ktora vyhlada potencialne plagiaty na
internete. Tak som tam len zo srandy zadal linku na moj serial o
technologickom zazemi rozhlasovej stanice, ktory som pisal niekedy v
rokoch 2000-2002. Uz bol odovzdany ako bakalarska praca s tym ze clovek
mal este tu drzost ze chcel aby som bol jeho oponentom, takze uz ma
nemohlo nicv prekvapit :-/ A voila... dalsia kopia, tento krat 1:1.
Original
http://www.radia.sk/citaren/ako-funguje-radio
a druhy original (samozrejme uplne anonymny)
http://easyradio.tym.sk/
b.