Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Srpen 6 12:46:09 CEST 2008

To ze dotycna za nic nemuze je mi jasne a take jsem ji osobne nic
nevytykal - slusne jsem ji rekl, ze zadam vysvetleni od CT - smlsnul
jsem si na ni predevsim kvuli jeji neprofesionalite, protoze nedokazala
ridit rozhovor (na co jsou tihle lidi skoleni - vim to protoze manzelka
i sestra delala na call centru u Kysliku a to jak ten hovor ma fungovat
vim moc dobre a i jake jsou systemy jak to ukocirovat). Ono ostatne kdyz
nejsou argumenty a zakaznik vi o co jde tak je to tezke.
S pravnikem to vyridim jinak, ale CT z toho rozhodne nevynecham - kazdy
ma nest dusledky - kdyz si k vam poslu Ukrajince pro 1000Kc, ktere je u
vas ma jen vyzvednout, protoze jsme se domluvili a nereknu mu, ze vam
nema zlamat nohy jako to dela obvykle tak se predpokladam budete zlobit
i na me, nebo se pletu?

Mezi nami ja take za nic nemuzu a vymysleli si to oni ne ja. Pokud se
jim tam nikdo neozve a neprotestuje budou si stale myslet, ze jde s
lidmi orat. To, ze moje zena je z toho uz od vcera spatna, protoze tyhle
veci spatne nese, je take kazdemu u zadku.

Radek Vicek