Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Srpen 6 11:36:22 CEST 2008

No pokud je opravujete a MATE provozovnu tak samozrejme platiti musite a
pokud neplatite tak to po vas chce opravnene.

Pokud provozovnu nemate tak je to jedno - zarizeni opravujete u
zakaznika a z toho platit nemusite.

Nicmene me se nic takoveho netyka - ja PC ani neprodavam a ani neopravuji.

Radek Vicek