Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Srpen 6 11:33:08 CEST 2008

Ja mu ten dopis samozrejme napisu (prilozim tam zkusebne take fakturu na
mou hodinovou sazbu a za postovne), ale nemusel bych - at to da klidne
ten smejd k soudu - prijde platebni rozkaz, ktery budu do 15 dnu
odporovat tim, ze dolozim ZL, mym ucetnictvim a take tim, ze neodebiram
elektrinu jako podnikajici osoba a tudiz jsem neme povinnost ohlasit se CT.
Jakmile to pujde k soudu tak samozrejme ten smejd zaplati vsechno od
shora az dolu.

Radek Vicek