Open office

Středa Srpen 6 00:03:07 CEST 2008

Jenže kdyby ten úředník poslal odkaz, nebude mít v ruce potvrzení že to
rozeslal. Kdyby buzeroval ministerstvo že mu to mají poslat v pdf, stal by
se nepohodlný. S vrchností se musí vycházet v dobrém. A navíc mu to opravdu
nedojde :-)

Jednou mi z jisté nejmenované firmy přišla objednávka. Ve wordu a nějak mi
ucpala počítač. Pod textem byl přes celou stránku jemný vodotiskový obrázek.
Na těch pár odstínů by v pohodě stačil gif, ale ono to bylo v bmp a mělo to
snad 5 mega. Tehdy jsem byl ještě připojený přes telefon. Upozornil jsem je
že rozesíláním těhle skvostů si (když už nic jiného) zas...ou svoji poštu.
Za půl dne mi odpověděli že informatik už řeší problémy :-)
Anděl
----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 05, 2008 2:11 PM
Subject: Re: Open office

Dokumenty v OOo nesirim, posilam PDF. Prohlizec ma snad kazdy. A kdyz
ne, tak mu jej doporucim. Vetsina lidi s nimiz komunikuji posila DOC,
ale s tim jsem se smiril a mam nainstalovane viewery od Microsoftu.

Nejvetsi sranda je vzdy v komunikaci s uredniky, hlavne krajskymi. Ti
dokazou neskutecne veci. Napr.:
Prijde jim postou dokument z ministerstva. Oni jej naskenuji a vlozi do
wordu jako obrazek, treba 4 stranky. Cele to ulozi (ma to klidne par
mega) a aktivne poslou mailem na vsechny obce v kraji jihomoravskem.
Malem jim klekne v brne server takze to nekolika lidem nedojde. Ty se
jim ozvou a oni to poslou cele znovu.
Neberou vubec v uvahu, ze ten dokument ma vyznam pro nekolik obci, pro
ostatni je to vlastne spam, ze to muzou poslat jako odkaz a nekde to
ulozit na webu kraje, ze to nakonec ma na svych strankach samo
ministerstvo ke stazeni atd.

Martin Hanek