PLC a seriova komunikace

Ota Herm ota@herm.cz
Středa Srpen 6 00:03:15 CEST 2008

Dobry den,
s Fatekama pracuju relativne dost. Do rady FBs jednodussi protokol dostat
jde. Je to trosku ojeb, ale da se. Poslete mi soukrome par stranek popisu
Spinelu (jen to nejnutnejsi abych tusil jak ta komunikace vypada) a zkusim
se vam k tomu vyjadrit, jestli je to rozumne nebo ne. Taky pozor na
jednodussi radu MA...je docela osekana - pro zacatek na vyvoj a uceni
rozhodne doporucuju to lepsi a na horsi pak prejit az v konkretni aplikaci
jenom pokud na to opravdu staci. Rada MC je hodne schopna a je skoda si
udelat nazor na tyhle automaty podle horsiho a trochu levnejsiho typu.
Jinak s tim distributorem by mela byt rozumna rec, zkuste se jich taky
poptat.

Ota