Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Srpen 5 22:24:51 CEST 2008

Jeste bych pripojil at posle na vas ucet za ujmu a cas straveny
vyrizenim + pravni popltaky 20 kKc.
Kdyz nejaky zlodej za poslani dopisu muze uctovat 10 kKc, tak vy mate s
tim 10x vice starosti, takze realne naklady 100kKC by byly adekvatni.
Ale vy nejste nenazranec, proto budete pozadovat jen petinu -)

LK