Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Srpen 5 22:19:09 CEST 2008

Taky nejsem pravnik, ale nejake zkusenosti mam.  Pro pripadny soudni spor je
predevsim potreba
generovat pisemne dokumenty, protoze to jsou u pripadneho soudu hlavni
dukazy.

Doporucuji tedy vsem postizenym poslat na tuto výzvu strucnou odpoved, ze
zrejme doslo k
 omylu a ze se cinnosti, ktera vyzaduje placeni poplatku dle prislusneho
paragrafu nezabyvate,
nezabyvali jste se a zabyvat nehodlate.  Na zaver dopisu uvedte, ze timto
povazujete vec za vyrizenou.
Dopis poslete doporucene a na dorucenku, stoji to navic jen 5 Kc.