Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Srpen 5 21:56:04 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 5.8.2008 od HW CNCnet.info:

> Bohuzel tohle maji osefovane uz jsem na to koukal. Oni ze zakona
> maji povinnost ti poslat nejprve tuto vyzvu a pak teprve te pohnat
> pred soud. Dokonce jsou tak blahoskloni, ze pokud zaplatis vse
> dluzne driv nez prevezmes tuhle vyzvu tak jim nemusis platit tech
> 10kKc.

To jo, to je sice pekne. Ale oni ze zakona nemaji co posilat takovou
vyzvu lidem nebo firmam nebo podnikatelum, kteri tu povinnost nemaji.
To by byl totiz podvod (nebo pokus podvodu) bezduvodneho obohaceni.

No a Ceska televize te (i me) bezduvodne oznacuje za dluznika a vyzyva
nas k zaplaceni jakychsi poplatku a prirazky k poplatkum a vyhrozuje
soudem, uroky z prodleni a naklady soudniho rizeni.

Predstav si situaci, ze posles vyzvu svemu sousedovi, ze ti ma
zaplatit nejake penize. A vymyslis si, ze je povinen ti zaplatit. Tak
pak se dopoustis podvodu. Pokud zaplati, bezduvodne ses obohatil.
Pokud nezaplati, podle me i tak je to podvod, ze si o penize rikas.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz