Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Srpen 5 20:16:44 CEST 2008

On Tue, 5 Aug 2008, HW CNCnet.info wrote:

> Ano pisou "tucne", ze jako podnikatel ktery VYRABI, OPRAVUJE NEBO
> PRODAVA  televizni prijimace jsem povinen platit poplatek za TV z kazde
> provozovny.
>
> Dale pise, ze ma podklady z nichz vyplyva, ze jej nemam radne prihlaseny
> a tudiz, ze jsem svine a neplatim CT poplatky.
>
> No jsem zvedavy jak s tim nalozim (ma nekdo nejake napady) - nicmene dle
> ZL nesmim televize opravovat protoze ty snad nejsou v oblasti bezpecneho
> napeti. ;-)

Napiste mu ze mu oznamujete ze: nejste podnikatel ktery  v ramci sve
cinnosti vyrabi, opravuje prodava TV prijimace.

Pak prilozte fakturu na hodinu prace spojene s vyrizovanim jeho vyzvy
a vse poslete zpet doporucene na jeho adresu.