Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Srpen 5 20:15:17 CEST 2008

Ano ja se tim take budu ohanet - nemam provozovnu a s televizema nic
nepodnikam.

Mam jen obavu prave z te obrzlicky kolem zarizenich schopnych prijmu.
Doted jsem nenasel co tam vse spada. Vim, ze OSA a ji podobni buzeranti
chteli aby se platilo ze vseho co je "teoreticky" schopne reprodukovat
TV a RT vysilani. Mam za to ze to neproslo, ale jisty si nejsem.

Radek Vicek