Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Srpen 5 19:06:59 CEST 2008

A kruci, zatim mi nic neprislo ;-)
Zitra jdu shodou okolnosti za svym pravnikem, kvuli jinym vecem, tak
aspom mam dalsi dotaz na nej.
Dopis musi byt napsany od pravnika, maji specialni fraze, kterym rozumi
zase jen pravnik ;-) , kdybyste to napsal jako technik tak na Vas budou
koukat jak telatko bozi a pritvdi ;-)
Urcite bych pozadoval zaplatit i ten cas a poplatek za pravnika.

Prislo to jen par lidem , nebo je to globalka na triskani penez z tech
co je maji nebo musi mit  ;-)
Pokud to prijde mi tak to urcite poslu do novin.....

L:K